fredag 12 februari 2010

Till fredagsmyset ikväll.



8 kommentarer:

  1. Vad har ni gömt för gott i kartongen?

    SvaraRadera
  2. Antons favorit semlor. Mums!!! Inte bra att bo så nära bageriet.

    SvaraRadera
  3. Favvo- semlor? Vilket bageri är det? Köpte fel semlor förra veckan och fick vaniljkräm i istället :( Äv en om jag inte är överförtjust i mandelmassa ville jag ha det... Men men, slarvade och läste inte på etiketten... Men Per vill ju ha riktiga ;) Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. De var från Tannefors hembageri. Ett bageri som jag varmt rekommenderar att besöka. Ligger på Nya Tanneforsvägen bredvid vårdcentralen.

    SvaraRadera
  5. Det innebar karta och skattjakt för min del, men alltid bra med små tips när det gäller sånt! Tack och hoppas att allt är bra med er, alla fyra ;)

    SvaraRadera
  6. Lasses Livs i vidingsjö har världens godaste semlor, de har t.o.m. vunnit pris för dem :) Har man inte provat dessa har man aldrig ätit semla!!!

    SvaraRadera
  7. Ja, kanske är dags att testa dom. Har hört talas om dem på jobbet i många år nu. Fast å andra sidan är jag ingen fantast av de riktiga semlorna, jag älskar ju de tråkiga vaniljsemlorna.
    Vad ska vi fika/äta på torsdag då? Har du några förslag? Ha de gött.

    SvaraRadera
  8. Det går ju ganska bra med en napoleonbakelse också om man inte gillar semlor:D
    Fast jag tycker allt med grädde är väldigt gott just nu!

    SvaraRadera