söndag 16 augusti 2009

Lugna helgen!

Den här helgen har jag och Anton tagit det väldigt lugnt. Har haft en förkylning som hängt över mig i ett par dagar nu. Trodde att det skulle släppa men istället blev det värre. Tyvärr har Anton börjat nysa och snora nu också. Hoppas att han klarar sig någorlunda från förkylningen. Själv har jag varit sååååå trött att jag knappt orkat gå upp på morgonen. Men men med en tvååring i lägenheten har man inte så mycket val. Nu har ju inte pappa varit hemma heller så det har varit lite segt men som tur är bor mormor inte så långt bort så hon har varit en klippa och hjälpt till hela helgen.
Igår var vi på stan en liten sväng och handlade som vanligt några bilar till Anton. Är så kul att se honom gå där inne i leksaksaffären och stråla av lycka. Tyvärr hade han missuppfattat det där med att välja ut EN bil som han skulle få och plockade hela vagnen full.
Ikväll blir det att kolla på friidrotts-VM. Måste se kampen mellan grabbarna på 100 meter. Sätter en slant på Bolt men tycker det skulle vara kul om det gick bra för Asafa Powell.
Fast det står nog mellan Gay och Bolt, och segraren blir den sistnämnda.
Kan glädja mig med att det blev en seger för Man U i seriestarten mot Birmingham. 1-0 Wayne Rooney.
Imorgon blir det att släpa sig till jobbet igen. Tjoho så kul. Den här veckan kommer alla ordinarie tillbaka. Kommer sakna alla sommarjobbare. Är lite lättare och trevligare stämmning på jobbet när dom är där, inte så mycket skitsnack och gnäll.
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll så kanske man är lite piggare och gladare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar