lördag 10 oktober 2009

Simhallen och besök hos Jocke och Malin.


Idag drog Anton och jag iväg till simhallen. Anton var lite tveksam till en början men så fort han doppat sig så trivdes han som fisken i vattnet. Lilla plutten var jättesnäll och sprang bara ifrån mig ett par gånger. Hahaha!
Bäst var när han började skrika nakenfis till mig i omklädningsrummet så att jag tror att det hördes över hela simhallen. Det var väldigt uppskattat så vi ska försöka dra med oss pappa och gå dit snart igen.
På eftermiddagen gick vi hem till Jocke och Malin på lite fika. Fick i mig tredje koppen kaffe på tre månader och det var gott till en stor mumsig munk. Sedan kom Malins bror Martin förbi och hälsade, och Anton sken upp som en sol. De två lekte massor med Antons tåg och hade livekonsert då de spelade på Martins gitarrer.Tror att Martin är Antons idol för han pratade om Martin hela vägen hem sen.
Nu ska jag fortsätta se Danmark-Sverige.
Heja heja heja!

2 kommentarer:

  1. Skit också, det där gick väl inget bra. Sverige skulle ju vinna!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev ju inte så toppen det där... Men simhallsäventyret lät mysigt och kul och det är ju huvudsaken :)

    SvaraRadera