söndag 4 oktober 2009

Veckan som varit...Med kalas och finbesök.

Glad 30-åring.

Istället för blomma fick Jocke en liten godisskål. Kan själv jämföra med den vi brukar ha smågodis i en lördagskväll.


Anton trivdes på kalaset, speciellt när han fick leka med Malins brorsa Martin.


Det bjöds på supergod buffe.


Höstpromenad med farmor, kusinen Majken och Happy.


Skjutsar runt på kusinen.


Alla som vill får plats. Mysstund i soffan med farmor/ mormor.


Den här veckan har blandats med många känslor. Började med ett trevligt 30-års kalas hemma hos min kära bror. Sedan kom farmor med Happy, faster Fia och kusinen Majken och hälsade på. Kul att träffa dom för det var ett tag sedan, men själv har jag mått så dåligt hela veckan. Illamåendet har nästan eskalerat. Nu kör jag med både tabletter för åksjuka och fick även ett par armband mot åksjuka av Malin idag som jag ska testa. Hoppas att det försvinner snart så att det går bra att jobba iallafall.
En annan lite gladare sak är att Micke hämtade hem nya bilen i veckan och att den går som en klocka.




2 kommentarer:

  1. Det var väldigt mysigt att vara hos er! Hoppas vi kan ses snart igen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får hjälp med ditt illamående snart så att du får njuta av graviditeten! Det var jätteroligt att träffa er igen, längtar alltid efter Lilleman Anton! Också kul att det blev bra med bilen - själv är jag mycket nöjd med mitt impulsköp Saaben! Kramar

    SvaraRadera