torsdag 30 juli 2009

Seg vecka.

Har inte skrivit något på flera dagar eftersom det inte har hänt så mycke roligt. Klarade av att jobba två hela dagar denna vecka innan min rygg sa ifrån igen. Sen har jag fått vara hemma med värmedyna och Zon-kräm vilket inte verkar hjälpa ett dugg. Imorgon har jag en tid hos en sjukgymnast på vårdcentralen, och jag hoppas verkligen att hon kan ge mig tips på bra sätt att bli starkare i ryggen. Måste ju kunna klara av att jobba, jag menar är ju bara 27 år och klagar MER än tanterna jag jobbar med.
Imorgon har Malin erbjudit sig att ta med Anton till busfabriken och Mc Donalds. Tror inte Anton har något emot det, är ju två av hans favoritställen nuförtiden.
En bra avslutning på Antons "semester" för på måndag är det dags för dagis igen.
Då är det dags att komma in i rutinerna igen.

2 kommentarer:

  1. Hej Pullan! Fan va tråkigt med ryggen igen... hoppas det hjälper med sjukgymnasten! Ring imorgon och berätta! Kram

    SvaraRadera
  2. ...förresten Olle tackar för gratulationen på sin namnsdag! Vi kommer och hälsar på snart, Antons presenter ligger i lådan och väntar på att bli öppnade!!!!!

    SvaraRadera